16 Ağustos 2017 Çarşamba

Tfx Target Nedir Nasıl Kullanılır?




              Bu yazımızda "tfx target nedir, tfx target nasıl kullanılır?" gibi sorulara birlikte yanıt arayacağız. Tfx Target Türkiye Finans Katılım Bankasının hazırlamış olduğu hafta içi beş gün yirmi dört saat uygun makas (alım satım farkı/komisyon) aralıkları ile altın-döviz alım satımı (işlem) yapılabilen java tabanlı bir uygulamadır. (Tfx target uygulaması bankanın hali hazırda kullanmış olduğu mobil/internet bankacılığı uygulamasından ayrı bir uygulamadır. Dilerseniz Türkiye Finans Katılım Bankasının mobil bankacığı ile ilgili burayı tıklayarak yazımızı okuyabilirsiniz.)



         Tfx Target programı java tabanlı bir program olduğundan yalnızca bilgisayar ve windows işletim sistemine sahip tabletlerde çalışmaktadır. Mobil telefonlar üzerinde çalışmıyor olması dezavantaj olarak görünse de makas farklarının düşük olması ve beş gün 24 saat alım satım yaptırması nedeniyle bu dezavantajı kapatıyor. Ayrıca uygulamanın telefonlar üzerinden kullanılması için de çalışmaların devam ettiği ve tfx target mobil uygulamasının da yakın zamanda kullanıma sunulacağı belirtiliyor. (Tfx Target Mobil Sürümü 2017 yılı içerisinde kullanıma sunuldu. Tfx target mobil uygulama incelemesi için burayı tıklayabilirsiniz.)


         Diğer bankalardan döviz veya altın alacağınız zaman sadece mesai saatlerinde alım satım yapabiliyorken tfx targetin 24 saat al sat yaptırması ve fiyatları saniyelik olarak güncellemesi kullanıcıların ilgisini çekiyor. Ayrıca basit bir arayüz ve kullanım kolaylığına da sahip. Daha önce internet bankacılığı üzerinden altın/döviz alımı yapan yatırımcılar bu program ile de rahatlıkla işlemlerini gerçekleştirebilir.
Tfx Target Nedir, Nasıl Kullanılır?


          Txt Target uygulamasını kullanmak için yapmanız gereken tek şey Türkiye Finans Katılım Bankasının herhangi bir şubesine giderek ücretsiz bir hesap açtırmak ayrıca tfx targetin ücretsiz bir de demo sürümü bulunuyor. İsteyenler ücretsiz olarak e posta ile kayıt yaptırıp programı deneyebilirler.
(Tfx target uygulamasında nasıl demo hesap açılacağı ile yazımızı okumak için burayı tıklayabilirsiniz.)


            Tfx Targette kullanabileceğiniz bir diğer önemli özellik ise diğer bankalarda çapraz kur olarak da geçen pariteler. Tfx Targette işlem yapabileceğiniz tam 33 parite bulunuyor. Bu da sizlere geniş bir yatırım yelpazesi sunuyor. (Tfx targette yer alan ara emir tipleri, if done, if done oco... ve alt işlem limitleri ile ilgili yazımıza buradan ulaşabilirsiniz.)
             Halihazırda benim de kullandığım uygulamanın şuan için tek eksi tarafı alım satım yaparken alt limit bulunması. Örneğin altın alırken en az 32 gram, gümüş alacağınız zaman en az 500 gr. ve dolar alacağınız zaman da en az 150 dolarlık alım yapmanız gerekiyor.



        
      Son olarak banka tarafından reklamı pek de yapılmayan uygulamanın en büyük tanıtım   elçilerinin tfx target kullanıcıları olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Ben de bir arkadaşımdan uygulamayı duyduğum zaman böyle bir uygulamanın olamayacağını düşünmüştüm. Ama kendim de bir hesap açıp kullanmaya başladığımda gerçekten yatırımcılar için birebir olduğunu keşfettim. İlerleyen dönemlerde reklamının yapılması ve bilinirliğinin artması ile birlikte tüm bankaların benzer uygulamalara geçeceği kanaatindeyim. Buradaki videodan tfx target üzerinden yapılan gerçek işlem örneklerini inceleyebilirsiniz.







     



0 yorum

Yorum Gönder